Minah Karen

Dec 7, 2012

sAya rinDu suAmi sAya ~_~


Jam menjejak kui 11.59 mlm.....aduh, badan dah longlai, mata pon dah ngantok....tp hati rasa sayu sgt, teringat mr right yang jauh di perantauan.....

setiap hari terasa lambat sgt berlalu....

ari nie satu ari tgu col dr mr right....

nape xcol nie? sms pon x....sedih nyer.....sob....sob..sob...

tp jejak je jam 10.30 mlm td, tetibe dapat col dr mr right....berakhir gaks penantian aku....=)

katanya " td xleh nk col...line celcom xde ari nie sari......."

aku igtkan cbuk...xnak ler ggu...sbb my mr right nie sedang berkursus........

kursus asas penguatkuasa di pulapes Banting, Selangor.

cian mr right aku nie.....mesti keletihan dengan jadual n program kursus asas penguatkuasa nie...

harap sgt my mr right dapat bersabar dengan setiap cabaran n dugaan yang perlu d tempuhi dalam kurusus nie.....

pas abeh kursus nie harap sgt2ler kami dah blh tinggal sebumbung.....^__^

last date 27 Disember 2012......xsabar nyer......


"Ya Allah, Kau peliharalah kesihatan dan lindungilah suamiku di dunia dan akhirat, amin"

Dengan keadaan yang di kejauhan nie, aku terima setiap ketentuan dari Yang Maha Esa yang Maha Mengetahui bahawanya yang terbaik itu pasti perlukan pengorbanan sebelum mengecapi kebahagiaan hari esok........

Setiap saat dan Setiap nafas hidupku hanya buat suami tercinta.....

<3 ...Lurve u More... <3

No comments:

Post a Comment