Minah Karen

Sep 20, 2013

Birthday My Mr Right



Assalamuaaikummm.....
salam senja...!!!
wahhh...mcm seram jer.....hikhik

ops...!! sory...lma resenyer dh tak  update blog..
rindu plak kat blog ku..
~conteng2 by minah karen~

bulan lepas aku sah celebrate birthday my lover...
My Mr Alwas Right....
@ 19th August 2013..
genap dah ler usia 27 tahun....

Sebagai seorang isteri,
aku sentiasa mendoakan yg terbaik buat suami tercinta
di dunia dan akhirat
Doaku sentiasa mengiringi setiap langkahmu suamiku.

meh! nak share pic sempena birthday boy...hikhik

Kek yg aku tangkap @ Damiral's Breads


..
nak jgk ler tiup lilin...
ikutkn jer lar...org xpnh merasa ler katakan...
hikhik

Ala...pic present wat mr right aku lupa amek ler...
pic nie je yg ada...

Birthday Card by Felt

size yg kecik jer tau....

ikhlas dari isterimu~

Kad felt nie aku wat dlm masa 2 jam jer....
beberapa jam sebelom detik 12mlm..
hikhik

Alhamdulillah....mr right suke dgn suprise nie...

~HAPPY BIRTHDAY SAYANG~

No comments:

Post a Comment