Minah Karen

Aug 14, 2013

Selamat Hari Raya



Assalamualaikum....
selamat hari raya semua...
Alhamdulillah, selesai dah sebulan kita berpuasa kan...
hari nie dah masuk 7 syawal dah...
tapi semangat raya kuat lagi nie...hehe

Raya kali nie turn aku plak...
walau pon family aku bkn ler famiy yg besaq..
tp kemeriahan 2 masih dapat kami rasai...

ape x nyer...
sesampai jer umah pas solat sunat hari raya....
bertalu-talu ler family aku smpai..
sampai x menang tangan...
dengan nk masak lg...
tp, raya nie la raya terbaik yg aku dapat rasai...
dapat plak bersama insan2 yang tersayang di sisi...

jom kita tgk pic raya yg xseberapa...

yg sempat aku n mr right amek sepanjang cuti hari raya kami...
^___^

pic selepas solat sunat ari raya...


fathi yang bambam....


membakar sate@umah bapa mertuaku


family mr right side


pic fathi 2nd syawal....blk kg cos mr right kena g keje..=(


3rd syawal....berkunjung umah biras@sik kedah..
pekena kambing golek...


mr right cukup 'marah' ler bila tgk kambing golek nie...hikhik


pulun...pulun....pulun


my niece shahirah&shuhada


<3 me & mr right <3


again!!



me wif my chomot but still cute ok.....!!

pepepon salam aidilfitri semua...
ampon dan maaf di pohon...
amin!

No comments:

Post a Comment