Minah Karen

Dec 10, 2012

@1st anNiversaRy =D


 Assalamualaikum.....

 Detik 02 Disember 2012 telah berlalu.....

dah terlepas beberapa hari plak.....

Alhamdulillah, syurga rumahtangga yang terbina nie dah pon jejak satu tahun....

kebetulan, my my right dapat pelepasan time anniversary 2......

epi sgt ler dapat sambut same2.....=D

Walaupon xde sebarang sambutan di buat...(huhuhu), tp aku ttp bersyukur dengan adanya mr right 

time 2......n time 2 jgk ler kami cbuk nk blk kg lar.....tp mr right ttp igt date 2....^__^



Masih jelas lagi dalam ingatan saat kami di ijab kabulkan 2...

sekarang nie bila tengok kawan2 nikah, mula ler aku teringat 

kenangan aku laks...=)hehe


 Namun di hari akan datang, aku senantiasa berharap n berdoa, aku dapat sentiasa berada d sisi suami 

 tercinta......

Bahagia sehingga ke akhir hayat......

Cukuplah tempoh setahun perjalanan pahit manis rumahtangga nie yang dah kita lalui dengan jarak 

berbatu-batu ini......

" Kami berserah hanya padaMu Ya Allah " Amin-


02 Dis 2011
.
.
.
.
.
02 Dis 2012



No comments:

Post a Comment