Minah Karen

Apr 2, 2013

E-Day@Kuala Kangsar

Sesi berkunjung ke Kuala Kangsar Perak..

Alhamdulillah....semua berjalan dengan lancar....
walaupon cuaca agak panas...

Adik Ipar aku@Adik kepada mr right,
selamat di tunangkan dengan seorang nurse...
askar ngan nurse biasa lar 2 kan...

rombongan lelaki bergerak dari kg seawal jam 9 pagi...
aku & mr right tgu kat sungai dua je...
2 la plan awal, 
bila col diorang da sampai kat bertam dah..
kami mandi pon blom....
ape lg, soh diorg jalan dulu lar...
kami follow blkg je...

Pas 2 kami benti kat RnR Semanggol@Bukit Merah...
lama jugak la kami lepak c2...
nak tgu geng2 dr kl & lumut sampai serentak la katakan...

kui 11 kami gerak ke kola kangsar...
kami benti berhimpun kat masjid yang xjauh dari umah tunangan adik ipar aku nie..
pas 2 kami trus begerak..



nie lar geng2 rombongan kami dari kedah..
xramai, ada ler dalam 8 biji keta....


Majlis berjalan dengan lancar....
nilai hantaran pon berpatutan...hehehe


nie mak mertua aku dah selamat menyarungkan cincin....


sonok nyer depa....
time betunang boleh bergambar bersama...
almaklumller...aku dlu mr right xmai umah...huhu


2 wanita tu ler biras2 aku....lawa ler depa...
4 jejaka yag kat tengah 2 abang & adik mr right...
& mr right aku yang tersayang
Pic yang bawah 2 plak mr right dgn anak sedara  nyer & adik nyer...
time baru nak makan ler nie...


rombongan kami bawa 7 dulang hantaran...
tapai balasan nyer agak lumayan jgk ler....
16 dulang dari phk pompuan...


selesai makan...semang2 apa yang patut...
rombongan kami pon minta diri larr...
dah time zohor nie...
terus kami p solat....
dekat masjid yang kami berhimpun td...


sebelum balik ke kedah,
 kami singgah dekat pekan kola kangsar...
pakat2 nek bot ler, mengelilingi sungai perak....
malang yer aku & mr right xnek pon...
malas nak nek....bg depa jew larr....hehhe



No comments:

Post a Comment